Thursday, March 17, 2011

Betapa Kau Sangat Bererti....




Awal pagi semalam, saya membelek-belek muka buku dan tertarik untuk menekan play video seorang teman, Epah namanya. Selalunya dia akan post video yang menarik. Jadi, saya tidak teragak-agak untuk tengok. Haha (Janganlah dia baca blog ni. Keh3)

Menitis air mata saya bila menonton dan mendengar bait-bait lagu ini. Tersentuh...

Saya sudah tidak punyai ayah di dunia ini, jadi...apa sahaja yang berkaitan dengan ibu pasti membuatkan hati saya senang terusik.

Ibu, saya sayang ibu melebihi sayang saya pada orang lain.

Ibu cinta hati saya.

Redhailah saya supaya saya dapat redha Allah.

Saya sayang ibu.

[ Saya sudah tertukar-tukar antara 'saya' dan 'aku'. Di Grup Penulis, tulisan saya menggunakan kata nama 'aku. Tapi di blog, saya menggunakan 'aku'. Sekarang ini, sudah cacamarba. Semua saya campur. Dush3]



No comments:

Post a Comment