Saturday, June 23, 2012

Imtihan


InsyaAllah, bakal menghadapi Peperiksaan Akhir Semester Pertama MSc Applied Statistics (Social Science).

Cuak, gugup, gementar. Perkara biasa.

Mohon doanya ya teman-teman.

Mahu memecut hingga ke akhir garisan. Moga selamat semuanya.

         27 Jun 2012 (Rabu)    : Sampling Theory & Practice

        28 Jun 2012(Khamis)  : Categorical Data Analysis

        29 Jun 2012 (Jumaat) : Classical & Bayesian Statistical Theory

Mohon maaf andai ada salah silap yang saya lakukan sebelum ini, saya mohon dihalalkan segalanya. Moga dipermudahkan urusan ini.

Jika ini adalah terbaik buat saya dan umat, saya hanya berharap Allah s.w.t. memberi laluan terbaik buat saya. Jika ia mendatangkan kemudaratan buat saya dan umat, hanya Dia jualah Yang Maha Mengetahui apa yang selayaknya untuk saya.

Maafkan saya, teman-teman. Kerna saya hanya hambaNya, yang sedang berjuang meraih redhaNya.

U S A H A  P A S T I  J A Y A

Rabbi yassir, wa la tuassir…


No comments:

Post a Comment